søndag 27. oktober 2013

Smokkesnor

I forrige innlegg skrev jeg om diverse "må-ha-ting" til Knerten. Dette er must nr2: smokkesnorer. Dermed slipper man situasjoner som at smokken havner veggimellom eller blir liggende igjen på gata - og "ups, jeg har visst glemt flere smokker - Krisesituasjoner".

Ofte ser jeg diverse småttiser som spytter ut smokken og mammaer som prøver å holde kontroll på hvor denne smokken er/holde den fri for basselusker, og hver gang tenker jeg: aaah..smokkesnor er digg!

En av de første smokkesnorene jeg laget var denne koalabjørnen. Oppskriften er hentet fra 

Deretter ble det en gjeng med stoffsnorer. Selv om Kolbjørn koala er søt, er jeg vel hakket mer begeistret for disse. Matcher best til mamsen sin stil..hehe..
Her er det travle tider. Neste helg er det dåp, så da blir det fullt hus og stromende jubel. Prøver å ta det enkelt, men likevel er det jo alltid noe en skal fikse. Ja, som å bli ferdig med oppussingen av den gamle spisestua vi har kjøpt..Men den får du ikke se før den er ferdig :)

God søndag til deg som titter innom.

4 kommentarer:

  1. Så fine smokkesnorer du har laget. Noe for enhver anledning og smak. :)

    SvarSlett
  2. Ååå så masse fint og finest av alt baby i hus :) GRATULERER <3
    Er så lenge mellom hver gang jeg rekker blogger nå, men dette var virkelig kos! Nyt dagene og kos deg med den lille :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Søte smokkersnorer, både heklet og sydd:) Lykke til med dåp!

    SvarSlett
  4. Så søte og fine smokkesnorer. Lykke til med dåpen!

    SvarSlett