onsdag 25. september 2013

Gulpeskjerf

Det er ikke bare-bare å være småbarnsmamma. Jeg må bare innse først som sist at jeg ikke får gjort alt jeg har planlagt. I dag har vi hatt en meget god dag. Jeg har fått gjort mer enn jeg hadde tenkt, i tillegg til å sitte med symaskinen. Hurra for en deilig avkobling!
I det siste har Knerten begynt å gulpe ganske mye, i tillegg er han meget misfornøyd med å få bodyer over hodet. Siden han er blitt så stor, er det færre og færre omslagsbodyer i kurven. Da er det genialt med gulpeskjerf. Vips, så er gulpen borte uten sure miner. Slikt kan jeg like!
For en liten stund siden gikk jeg på ebay-smellen. For dem som ikke aner hva det betyr: En surfer rundt på ebay, og plutselig har en kjøpt haugevis av ting en har/ikke har bruk for..hehe.. Nå har jeg skuffa full av et par hundre knapper. Ikke at jeg klager altså..hihi.. Den beste "smellen" var knipetang og trykknapper. Fra nå av skal det ikke syes en eneste trykknapp her i huset. Hurra!
Her er altså Knertens nye samling av gulpeskjerf. Synes de ble ganske stilige jeg :-)

Dette er en av mine "må-ha-ting" til Knerten. Flere "must" kommer i neste innlegg, må bare få tatt bilde først. Har du noe du ikke kan unnvære/andre gode sy/strikke/hekletips?

4 kommentarer:

  1. For en genial idé!
    Veeeel, dette er ikke akkurat et "must" som jeg har for øyeblikket, men jeg har hørt at andre syns de er uunnværlige: Sjekk ut "poosies_" på Instagram eller www.getpoopsies.com, det er ei som har kommet frem til bodyer som er "vanntette" ... aner ikke om de har omslagsbodyer, men det er lættis å lese om hvor lykkelige noen *desperate* utbæsja mødre blir av å teste disse bodyene. He he!
    Legger inn en bestilling på de der gulpeskjerfene dine en gang i uoverskuelig fremtid! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha..fantastisk! Dette har eg ikkje hørt om, men d e kje feil om et par sånne havne i kleskurven ;) Gulpeskjerf skal bli!

      Slett
  2. Praktisk med gulpeskjerf, ja:) Og flotte var dei òg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen :) Masse fint å kikke på her også!

    SvarSlett