torsdag 1. august 2013

Fars vugge og trekning

Da far fant ut at han skulle bli morfar, spurte han om det var noe han kunne lage til Knerten, for eksempel en vugge. Det syntes selvfølgelig jeg var en veldig god ide! Først sendte han meg noen bilder på eksempler, slik at han kunne få en liten peiling på hvilken type vi ønsket. Deretter startet han med å tegne tegninger. Og resultatet ser dere nedenfor. Far har altså tegnet tegninger, kuttet opp, dreid og pusset. Prikken over i'en er utskjæringene han har gjort for hånd. Jeg er bare sååå imponert!
Jeg ønsket at vuggen skulle ha en litt gammel finish, så jeg valgte fargen på beisen. Ett strøk med  "Værbitt tre". Jeg er også veldig fornøyd med at meiene går "feil" vei. Den blir da smalere og kan ikke velte, ja også er det litt "annerledes".
Mr. A er jo som kjent en tegnisk mann, så hans bidrag til vuggen er en elektrisk vuggemotor. Dermed kan Knerten ligge og kose seg uten at vi må vugge og vugge..hihi.. Me like!
Vi er bare sååå fornøyde med vugga! Tusen takk far/morfar!  

 
Også over til trekningen. Det var ikke så mange som ble med på give awayen, men koselig med de som ville være med. Og enda bedre vinnersjanser på 
dere ;-)
Den heldige vinneren er Silje T.E. Gratulerer!
Her har vi begynt å få bittelitt mer overskudd etter en pangstart med Knerten (Søvnen får jeg visst ta igjen om noen år..hehe..). Vi koser oss, og jeg blir aldri lei av å se på min nye forelskelse. Her er det en liten titt fra fotorunden jeg knipset da han var 3uker gammel.  

3 kommentarer:

  1. NYDELIG vugge! Og NYDELIG gutt!! :)

    SvarSlett
  2. Kjempe kjekt at du la igjen en kommentar sånn at jeg fant bloggen din! Mye fint du strikker og vuggen var helt nydelig! Kose deg med knerten, tiden går så fort <3

    SvarSlett