tirsdag 9. juli 2013

Give away

Først vil jeg bare si tusen takk for alle koselige hilsener i forbindelse med Knertens ankomst. Det er helt herlig å være mamma! Før Knerten kom, kjøpte jeg inn en ekstra Marius strikkebok. (Jeg har en selv også, og er veldig fornøyd). Jeg tenkte å arrangere en give away og trekke når Knerten var kommet hjem, men det fikk jeg jo ikke tid til..hehe..

Mens jeg blir bedre kjent med mammarollen, har du muligheter for å trekke litt lodd i den lille give awayen min.
1 lodd for kommentar
1 lodd for å linke til give away'en på din blogg (bruk bildet)
1 lodd for å være følger

Du kan selvfølgelig være med selv om du ikke har egen blogg. Da må du legge igjen mailadressen din. Husk å skrive hvor mange lodd du tar.
Håper du har lyst til å være med. I mellomtiden skal jeg kose meg med verdens skjønneste lille gutt) 

13 kommentarer:

  1. Dette vil jeg ikke gå glipp av! :) Så kjekt å se at du allerede har overskudd til slikt. Håper at jeg blir like sprek :). Håper at dere koser dere masse med Knerten! Klem (mari_henriksen@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. Jeg blir med, krysser fingrene og tar ett lodd ;)
    God sommer videre!

    SvarSlett
  3. Håper du koser deg masse med den lille i regnbygene her i Bergen! To lodd på meg :) merete.bjorno (@) hotmail.com

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig med! To lodd :) Glede meg t trilleturer i Bergen t høsten!
    (silje.tolo.engebretsen@gmail.com) :) Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  5. Hei! For en koselig blogg du har! Ble sittende å titte her altfor lenge, og har jo glemt at det kommer 4 stk på grilling om en time! Hjelp!
    Jaja, Gratulerer så mye med lille Knerten, venter selv på en liten en, så jeg er litt utålmodig om dagen;)
    Lykke til på give awayen din! Skal titte innom her igjen ja; )

    SvarSlett
  6. Jeg glemte visst å skrive hvor mange lodd jeg tok! Regner med at link på facebook ikke gjelder? Isåfall tok jeg ett lodd (en må ha blogg for å være følger, sant?) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går selvfølgelig bra, Mari! Nei, jeg tror du kan være følger uten blogg. Jeg vet jo du titter innom titt og ofte, så vi sier tre lodd vi :)

      Slett
  7. Jeg er med!! Siklet etter den boka så alt for lenge :) Skulle gjerne tatt 2 lodd,men fikk ikke kopiert bildet :(

    SvarSlett
  8. Jeg tar 2 lodd! :) Håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  9. Skitt... Eg er med! 1 lodd;)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med Knerten! :)
    Så flott give away! Jeg blir gjerne med og prøver lykken.
    Det blir 2 lodd - ettersom det ikke går å kopiere bildet..
    Må dagen bli god! :)

    SvarSlett
  11. Nå har jeg linket med et bilde av boka (googlet bildet). ;)

    SvarSlett