torsdag 11. april 2013

Løp og kjøp!!

Da var det på tide med et nytt innlegg. Det ble litt skralt de siste ukene, da jeg ble travelt opptatt med alt som skulle forberedes til salg/forberedelser til foreldresamtaler. Men nå er vi altså i gang..og leiligheten er lagt ut for salg! Kjenner det er rart, fint og skummelt på en gang,  det har tross alt vært mitt hjem de siste 3,5årene. Det var mitt første "ordentlige" hjem (utenom kollektiv og leilighet med venninner) siden jeg flyttet hjemmefra. Det var herfra jeg fikk skikkelig lysten på håndarbeid og interiør, det var herfra jeg startet bloggen. I tillegg var det vårt første hjem. Men det er jo slik da at en har epoker i livet. En dør lukkes og en annen åpnes. Og nå var det på tide å gjøre noe helt nytt. Tenk, byjenta skal flytte til landet! ;-)
Her får dere se litt ordentlige bilder av leiligheten. Alle bilder er altså lånt fra Garanti (les: skjermbilder av prospektet).



Dersom du er på jakt etter leilighet, så kan jeg anbefale denne! Jeg har hatt det såå fint her! Sjekk ut linken på finn og kom på visning på tirsdag. Velkommen! :-)

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som ei flott leilighet. Så lyst og fint. Flott vinterhage også. Lykke til med noe nytt. :)

    SvarSlett
  2. Hei..

    Herlig leilighet....

    Lykke til med noe nytt...

    Britt.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer! Det setter jeg stor pris på! Er spennende med noe nytt og jeg kjenner at jeg gleder meg :)

    SvarSlett