torsdag 25. april 2013

Emil Elefant

Har du hilsa på Emil Elefant? Det er i hvert fall det de kaller ham i oppskriften. Selv ville jeg kanskje valgt Ellie?
 Uansett, elefanten er den nye lekekameraten til Knerten. De er ganske spente på å møte hverandre, sånn om 10-12uker eller noe..
Ellie mangler øyne før hun er helt klar, men det kommer etter hvert. Må bare få tak i et par cm med svart og hvit filt.
Selve oppskriften har jeg funnet i denne boka. Fikk den i gave av ei venninne. Perfekt! Tusen takk Silje! Så nå skal det hekles ulike dyr til Knertens samling.
Synes elefanten ble ganske søt jeg :-)
Takk for alle kommentarer i forrige innlegg! Er så kjekt å se at det er folk innom her:-)

4 kommentarer:

  1. Ååå for en herlig elefant :) Nå fikk eg lyst til å hekle en slik til meg selv ;) Har sett meg ut så mange fine bamser på Ravelry i det siste at eg klarer ikke å bestemme meg! Den boken der skal eg se om eg finner meg.Viste ikke det var slike bøker der ute :)
    Ønsker deg en fin kveld videre..

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Det er så koslig med hjemmelagde dyr:)

    SvarSlett
  3. Herlig elefant! Til lykke med graviditeten og lykke til med innspurten :)

    SvarSlett