tirsdag 16. april 2013

Babyconverse

For over et år siden fant jeg en pdf-oppskrift på babyconverse. Jeg lagret filen og tenkte at dette skulle jeg prøve meg på en gang. Det har i grunnen gått litt i glemmeboka pga andre prosjekt som har presset seg frem i køen. Men på søndag bestemte jeg meg for å teste det ut.
Hvor jeg opprinnelig fant oppskriften - som var gratis, er jeg ikke sikker på, men jeg har funnet den samme her, men da koster den 19kr. (Søk på heklede babysko). Oppskriften var ganske ok å følge og hadde bilder som viste steg for steg. Veldig greit for meg som fortsatt øver meg på å lese hekleoppskrifter :) Hvis du ikke vil bruke denne, er det sikkert flust av andre oppskrifter.

Jeg aner ikke helt hvilken størrelse jeg har heklet, det får tiden vise når Knerten bestemmer seg for å komme ut. Noe som forøvrig fremdeles er ganske mange uker til. Tr
I dag er det visning på leiligheten. Skummelt! Wish me luck :)

6 kommentarer:

  1. Så tøffe converse du har laget! :)

    SvarSlett
  2. Knalltøffe! har lyst til å prøve meg på noen sånne jeg å! =)=) kjempe søte =)=)

    SvarSlett
  3. For noen søte converse :) De var virkelig herlige!
    Ønsker deg lykke til og ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  4. Hallo søte du! Så koselig at dere skal ha en liten en da!!! Gratulerer!!:) Herlige converse! Vanlig fotstørrelse for nyfødte er ca som lillefingeren din, så håper ikke du har laga de noe mindre enn det:)Håper visninga gikk bra, og at leiligheten er vel solgt nå!
    Smil fra Ida!

    SvarSlett
  5. Sånne har jeg også laga til en liten niese. De er nydelige.
    Ellen :)

    SvarSlett
  6. Så fine de ble!! Viktig å ha fottøyet i orden fra første stund!! ;-)
    Ha en fin søndag!
    Siri

    SvarSlett