lørdag 27. april 2013

Babyconverse II

Forrige gang jeg skrev om babyconversene var det ei som kunne fortelle meg at nyfødte føtter er ca like store som en lillefinger. Tusen takk! Og siden disse er perfekte til et sommerbarn, og det første paret var ganske stort, tenkte jeg at jeg like greit kunne lage enda et par. Knerten skal jo bli en tøffas! :-)
Andre gangen jeg lagde dem tok det ikke fullt så lang tid, selv om det er "potlearbeid" (som jeg ville sagt på Stavangersk). Men det er jo artig å se at det blir et stilig resultat.
Prøv da vel! Er ikke så vanskelig :-)

2 kommentarer:

  1. Ja! jeg har lyst til å prøve!! Har du oppskrift på norsk?? De er jo såååå søte!

    SvarSlett
  2. Så tøffe! Blir heilt klart ein tøffas i de :) og så stilig elefanten Emil e, da. Skulle vært flinkere på hekling skjønne e!

    SvarSlett