onsdag 13. mars 2013

Vi skal flytte!!

I dag skjedde det noe stort! Vi har kjøpt oss "nytt" hus! (Eller tomannsbolig..). Vi har lenge vært på utkikk etter noe større, siden det vil bli litt ekstra trangt her i leiligheten når Knerten kommer.
Da mannen er Stril var det ganske logisk at vi rettet nesen et bittelite stykke nordover. Veldig, veldig kjekt å være i nærheten av familien! Det er jo uansett ikke langt til byen.
Pga noen andre par som var treige (- ønsket privatvisning etter at vi hadde lagt inn bud + et annet par som ikke hadde skaffet seg finansiering. (Tenke seg å gå på visning uten å ha økonomien i orden..)) Var det bare vi som var med på budrunden. Me like!!
 Stort og deilig kjøkken.
 Også har det vaskerom - et helt uvurderlig rom i mine øyne. 
Stort og deilig bad! Der vi til og med får plass til stellebord. Badet vi har nå er 3,2kvm. Så dette blir litt av en overgang..hihi..I tillegg har vi tre gode soverom og en stor gang, der vi får god plass til barnevogn.

Så i mai en gang blir det flytteplaner.  Vi har bare vært huseiere i noen timer, og fruen har allerede lagt store planer. (Ikke si det til mr. A da..hehe..) Den største drømmen - som faktisk går i oppfyllelse, er at det ene soverommet skal bli hobbyrom. Halvparten til meg, symaskinen, stoffhaugen og garnlageret mitt. Den andre halvdelen overlater jeg til de små tekniske duppedingsene til Mr A. Glede! :)

For ordens skyld: Alle bildene er hentet fra prospektet.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med huskjøp! Så mye fint du har på bloggen din, her vil jeg følge :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse!! Ser kjempefint ut. Stas, Åshild!

    Vet ikke om jeg har skrevet det noen plass, men grattis med gutt i magen og! Det er veldig, veldig fint!!Den strikkebuksa under så kjempefin ut, gjør ikke noe om det er posete i starten, de vokser så fort:)

    SvarSlett
  3. Hei! Kom over bloggen din ved en tilfeldighet og her var det mye fint å se:-) Legger meg til som følger:-) Gratulerer med nytt, flott hus! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Gratulerer så mye med ny bolig:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselige kommentarer! Og velkommen til nye følgere. Det er alltid kjekt! :)

    SvarSlett