søndag 17. mars 2013

Ny Knertenbukse

Da har jeg laget en ny Knertenbukse i mønsteret fra Panduro. Stoffet kjøpte jeg på Stoff2000 da vi var i København i vinterferien. Mannen er veldig glad i stjerner, så han var fornøyd med stoffvalget. Selv om stjernene kanskje ikke synes like godt på bildene. Syntes den ble litt kul med de store knappene, nesten som øyne..hehe..Knappene er hentet fra knappesamlingen som jeg arvet fra min mor.
Også denne buksa har knapper mellom beina. Perfekt for skifting av bleie. 
Nå er ikke dette en babyblogg eller en mammablogg, selv om det er stor sannsynlighet for at den blir preget av babysøm/strikk fremover. Men jeg er ganske fersk i dette babygamet og har derfor et spørsmål til deg: Hva var det lureste du kjøpte inn til babyen (klær/ting og tang)? Og hva kunne du definitivt klart deg uten?
Håper du får en nydelig søndag!

5 kommentarer:

  1. Det var ei søt bukse! Fin fasong og stoff du har brukt. :)

    SvarSlett
  2. Kjempeskjønn bukse! Veldig glad i prikker :) Ha en god søndag!

    SvarSlett
  3. Flott bukse! Likte knappene!!
    Og knaggen buksa henger på var kjempefin!!
    Ha en super dag!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  4. Tusen takk for så koselige tilbakemeldinger! Det setter jeg stor pris på! :)

    SvarSlett
  5. Nyyydelig bukse! Ha en koselig påskeuke :-)

    SvarSlett