fredag 29. mars 2013

Bypåske

I år har det blitt bypåske på meg. Bypåske med strålende sol, godt selskap, god mat og fuglekvitter.
Først fikk jeg være med å gifte bort min kjære venninne. Se på den nydelige bruden! Det var stas å få æren av å være en av forloverne!

Etterpå var det et par dager hjemme hos mor og far der vi traff familie og venner, før vi vendte snuten mot Bergen for å klargjøre leiligheten for fotografering og salg. Her i heimen er det ikke vanlig helligdagsaktivitet å vaske vinduer (vinterhagen tar tid altså..!), vaske både her og der, pakke i kasser, rydde og ordne. Men når fotografen bestemmer seg for at han vil komme første virkedag etter påsken og det har gått slag i slag siden vi kjøpte tomannsboligen, så har vi ikke valg. I hvert fall ikke om vi ønsker pene bilder uten rot og skrot..hehe..Siden jeg ikke kan gå på ski hadde vi likevel bestemt oss for å ta bypåske, det var bare selve innholdet som ble liiiitt forandret. Og jeg har en liten innrømmelse: det var digg at denne vaskingen og ryddingen klarte å plassere seg selv på noen fridager :)
Og selv om vi ordner og styrer på dagtid, så får vi gjort mye annet kjekt også. Henging og annet sprell er gøy! I går feiret vi blant annet bursdagen til mrA og svigerfar. Hurra!
Jeg kom på at jeg ikke har vist dere siste tilskuddet til Knertenbuksefamilien. Så da kan dere kose dere med buksebilder mens jeg ordner litt videre :)
Håper du har noen fine påskedager enten du er på fjellet, har bypåske eller er et helt annet sted:)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har en fin påske i byen:-) Flotte bukser du har laget:-)Fortsatt god påske til deg og dine! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  2. Knallfine bukser i fint stoff, søte knapper også! :) God påske videre og lykke til med bilder og salg!

    SvarSlett