lørdag 30. mars 2013

Bypåske II

Da var påskeaften på plass og det er på tide å vise årets kolleksjon av påskeegg. I tradisjon tro bruker jeg å lage påskeegg (en kan vel kalle det en tradisjon når det skjer tre år på rad?) som jeg fyller opp med godteri og gir til en el annen som krysser min vei. Årets kolleksjon ble litt forsinket og ikke ferdig før i går. Dermed har de ikke funnet sin rette eier..enda..Jeg sier det bare: hvem ønsker besøk av meg i påsken? hehe..

Eggene er rester fra i fjor. Da snakker vi, unnskyld, glorete påskeegg fra rema med en eller annen påskekylling eller harepus på. Men med en dæsj med maling (jeg har brukt hvit akrylmaling fra Søstrene Grene), decoupage og et par passende servietter blir det en helt annen sak :) 
 Sola skinner og fruen har fått seg en liten pust i hagebenken. Våren + ferie er jammen en deilig tid! :)
 Når og til hvem bruker du å gi påskeegg??

Ps. Det har dessverre blitt en del spamkommentarer i  det siste (15stk på en og samme post i løpet av 24t!). Jeg har derfor måtte innføre kommentarmoderering. Dvs. kommentarene vises etter at de er godkjent av meg. Men dersom du har en fin, koselig, hyggelig hilsen, så setter jeg veldig stor pris på det, selv om den altså ikke vil vises med en gang :)

2 kommentarer:

  1. Så fine! Jeg må finne ut hvordan jeg "tilfeldigvis" kan krysse din vei neste påske ... Kanskje kommer vi på besøk i det nye huset? Thi hi! :)

    SvarSlett
  2. Takk! :-) Du må gjerne "tilfeldigvis" krysse min vei neste påske. D hadde våre stas! :) Kom, kom!

    SvarSlett