lørdag 2. mars 2013

Bukse til Knerten

Denne uka har vi hatt vinterferie og vi tok oss like greit en tur til København. Flott by! Men jeg ble i grunnen ganske skuffet over hvor mye som var stengt. Jeg fant ut at det var en del som var stengt, etter at vi bestilte reisen, men jeg hadde aldri trodd at det skulle være så mye. Og jeg som hadde håpet på bruktmarked og antikvitetsbutikker! Så et lite tips til alle andre som har tenkt seg en tur til Køben - vent til april/mai. Men for all del, vi hadde en veldig fin tur! Kjærestetid, shopping, spahotell, god mat - i tillegg var jeg så heldig at jeg fikk treffe tremenningen min. Kjekt!
Da jeg var innom Panduro fant jeg et kjekt mønster på en babybukse. Sannsynligheten for at de har akkurat det samme mønsteret i norske butikker, i tillegg på norsk, er ganske stor. Men jeg gadd ikke vente..hehe..


I mønsteret er det lagt inn mange ulike variasjoner. F.eks. knappelukning ved beina. Noe som er genialt når en er bitte, bitte liten. Greit å slippe å ta alt over hodet. Selve knappelukningen og litt mangelfull fremgangsmåte førte til mye hodebry. Men jeg fikk det til til slutt. Ble den ikke fin vel? Perfekt til lille Knerten. Jepp! For det er en liten tøffas som ligger inni magen :)

Tusen takk for koselige kommentarer her og på face - det setter jeg veldig stor pris på!

2 kommentarer:

  1. Kjempefin bukse!! Liker godt detaljen foran og knappene i bena :) Det er praktisk når de blir større også.. :)
    Tror jeg må innom Panduro og se etter mønster jeg også, her kommer nemlig knert/knertine nr2 til høsten :)

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin:) Hjerteknappene var kjempesøte:)

    SvarSlett