mandag 7. januar 2013

Verdens kuleste dørskilt??

Til jul ønsket broderen seg et dørskilt til ham og sin kommende fru. Skiltet skulle mekkes på fresemaskinen til mr.A. Men da er spørsmålet: Hvordan i all verden lager man et kult dørskilt? Et som ikke er rundt/ovalt el. og ligner på det som henger utenfor døra til de fleste av Norges bestemødre? Brodern er tross alt ikke så gammel. Så vi måtte finne på noe litt hipt og kult...
Heldigvis er det slik at fresen til mr.A. tar i mot alle slags kommandoer, det er bare å finne passende bilde. Broderen og svigerinna mi har fått seg en flott leilighet med en del retro innslag. Det var dette som gjorde susen. Hva er retro, hipt, litt nostalgi og kan være kult til et dørskilt? En kassett!!

For to år siden ringte jeg til morfar for å fortelle at jeg hadde fått meg kjæreste som het Andreas. Etterpå var han rimelig kjapp på telefonen til min mor: "Guri så uoppfinnsomme barn du har.. " Jada, vi er bare to søsken og våre ektefeller heter nesten det samme. Det blir veldig tydelige S'er når begge er i hus..hehe..
Med tanke på at jeg muligens er bitte litt inhabil, så vil jeg våge å påstå at dette er verdens kuleste dørskilt. I hvert fall av dem jeg har sett :) Hva synes du?

3 kommentarer:

  1. Bare minner om hvem som var først

    SvarSlett
  2. Men takk for kult dørskilt. Tipper naboene er driiitmisunnelige. Har derfor limt det fast.

    SvarSlett
  3. Kjempe stilig og så kreativt!

    SvarSlett