torsdag 3. januar 2013

The best of 2012

Godt nyttår!! Håper du har hatt en fin ferie og en god start på det nye året. Nytt år gir nye muligheter og blanke ark med fargestifter tell. I grunnen en ganske fin ting.  I tillegg, er nytt år en tid for å se tilbake på året som har gått - og ta med seg de gode tingene. Og på bloggerfronten vil det si et lite bilderas. 
I januar, februar og mars var det mye forskjellig jeg hadde fingrene i. Egenprodusert sengegavl med innebygget lampe, søm med og uten mønster og strikking til den store gullmedalje. 
I april, mai og juni er det kanskje ikke så rart at det var bryllup som sto i fokus. Pynt på bordene, i kirka og på badet, egenprodusert brudebukett og ikke minst - den store dagen :) Ja, også fikk jeg tid til å være med å redesigne klasseromsstolene, sy meg en topp og strikke på kanten varmere.
I juli, august og september var det mye søm. Jeg fikk dilla på å lage babybukser - jada, ikke til meg selv. Men hvem vet - jeg har ikke solgt dem enda, så det kan jo hende jeg får brukt dem likevel;-)
I oktober, november og desember fikk jeg lyst å prøve noe nytt - pjoning. Veldig kjekt! I tillegg var det storproduksjon av multiposer som ble lagt ut for salg + egen produksjon av julegaver.

Er kjekt å se tilbake på alt en faktisk har klart å produsere/være med på i løpet av året. Det kommende året har jeg mange planer og ideer. Noen kommer kanskje ikke ut av tenkeboksen, noen er kanskje litt overraskende, noen er søte og yndige. Jeg fortsetter produksjonen i 2013, så stay tuned :)

1 kommentar:

  1. Så artig å titte på alle bildene med tilbakeblikk, og så mye fint du har laget!

    Ønsker deg fine dager!

    Jeg lodder forresten ut billetter til Gave og Interiørmessa.

    Klem fra Marianne

    SvarSlett