tirsdag 29. januar 2013

Søtlue til skjønne prinsesser og Hurra!

For en god stund siden publiserte Prydelig en oppskrift på søtlue. Den var bare såå nydelig. Oppskriften ble lagret, og nå var det endelig tid for å teste dette lueprosjektet. Kan du rett, vrang og kast? Da kan du lett strikke søtlua til prydelig.
Den er perfekt til barselgave. Og med tanke på alle jeg kjenner som skal ha jente i nærmeste fremtid, så var det bare å starte. Jeg har testet både stor (4mndr) og liten utgave (1-2mndr). And more to go.. Men til dere jenter som vet at dere sannsynligvis, muligens, kanskje får en gave fra meg, husk at selv om dere vet at jeg strikker babyluer, så betyr ikke det at den er til deg, jeg har mange prosjekter på lager, så du får fremdeles vente i spenning. Ja, også må du ikke strikke den heller, tenk om du får en lue?..hihi..:)
I mangel på ekte modell, måtte jeg lete i lekekassa mi. Fant frem lykketrollet jeg var så glad i da jeg var mindre. Kanskje ikke den søteste modellen..men..dere skjønner tegninga. Dersom du ønsker å sjekke ut søtlua på en ordenlig prinsessemodell, så bør du sjekke ut Prydelig.
Nå strømmer kakeduften rundt i leiligheten. I morgen er det nemlig bursdag her i heimen. Hurra for meg! Selve feiringen tar vi til helga, men en kan jo ikke ha bursdag uten kake. Hva gjør en da? Jo, en baker kake til kollegaene. Tror i grunnen ikke de har noe i mot det? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar