søndag 16. desember 2012

Julepynt

Da er det lenge siden det har vært innlegg fra denne kanten..Uff! En hektisk førjulstid og håndarbeid som skal ligge under treet = bloggtørke. Men nå er jeg tilbake. Og jeg har prøvd å gjøre leiligheten klar for jul. 
 Kremt! Her er det veldig synlig at jeg ikke tok disse bildene i dag..hehe..
 Var egentlig ganske fornøyd med adventsstaken min i år. Nye tall, en liten fargetwist på lysene og litt diskret pynt. Enkelt og greit - akkurat slik jeg liker det:)
Også i år er det selvhugget juletre. Drysser som bare juling. Så det skal nok ut med en gang juledagene er over. I fjor ble jeg tatt på senga når det gjaldt juletre (da MrA overraskende hadde hugget et tre og satt det opp i stua). I år var jeg litt mer forberedt, bortsett fra når det gjelder pynten. Fruen hadde nemlig ikke tenkt på at treet var litt tamt i fjor og at hun derfor burde kjøpt inn litt nytt. I år fikk vi større tre, og da ble det enda mer glissent. I tillegg skulle det nok vært mer farger på treet. Mannen foreslo farga juletrelys, men da trua fruen med at han fikk sove på sofaen de neste 5mnd. Så da får vi se om det blir ut for å handle hvite juletrelys og pynt til uka.
Dette er i hvert fall noe av pynten vi har på treet. Kulene kjøpte jeg på Søstrene Grene i fjor. Englene kjøpte jeg på Black Design da jeg jobbet der for noen år siden.
 Hvilke farger har du på juletreet i år?

1 kommentar: