torsdag 20. desember 2012

Julegaveinnpakning

Da har jeg pakket inn julegavene. Det er ganske mange flere gaver i år, så det har tatt litt tid. Men det er jo kjekt også da:) 
 Mannen har laga "til-fra-lapper" på fresen sin. Ganske fine, ikke sant? 
I helga var vi i bursdag til svigerinna mi. Hennes svigerforeldre var oppom og delte ut en stor bukett med kristtorn til hver. Så snilt! Jeg valgte å ta ut en av greinene fra buketten til å bruke til julegaveinnpakninga - resten har jeg planer om at skal bli en dørdekorasjon.
 Synes det er så fint når man pakker inn i gråpapir, så kan man pynte med alt mulig annet. Jeg har brukt sløyfebånd, perler, hamphyssing, kristtorn og hjemmelaga "til-fra-lapper".
 Den siste gaven fikk en liten grankvist. Satser på at det ikke er en nåleløs pinne som ligger under juletreet på julaften..hehe..
Hvordan har du pyntet gavene dine i år?

2 kommentarer:

  1. Så flott dette var. Likte veldig godt God Jul - merkelappene dine. OG de fine gavene, ikke minst. :) God Jul!

    SvarSlett
  2. Veldig fint pakket inn. Smart å lage til og fra lappene selv. Jeg prøvde også det i år, men brukte bare rød papp og et stempel.
    Fint med et enkelt papir:)

    SvarSlett