onsdag 26. desember 2012

Etui til ipad og macbook air

Da jeg i høst var på besøk hos venninnene mine i høst oppdaget jeg - i hvert fall av det jeg kunne se - at de ikke hadde etui til sine respektive ipad'er og macbook'er. Det er jo viktig å ta vare på slike godsaker av noen tekniske duppeditter. Så hva er vel bedre enn å gi et slikt etui i julegave?
Først klippet jeg ut en ipad og en macbook i papp (etter målene på apple). Deretter klippet jeg til stoff og fôr, med 3cm sømrom. Noe jeg vil si er ganske mye. Likevel klarte jeg å få for lite etui - to ganger!!! Jeg var kraftig irritert i slutten! Men ikke søren om jeg ville gi meg. Sømrommet økte (måtte jo passe på at det ikke ble for mye - for da vil jo ipaden flyte rundt inni der) - så nå er det plass til pappipad'en og macbooken. Håper bar den virkelige passer også!
Til fôr har jeg brukt dobbelt lag med bomullsvatt. (Tror det er det det heter..) 
Selve etuiet er sydd i Tildastoff. 
Så da venter jeg i spenning jenter: passet den?? Hvis ikke får jeg bare sy enda ett..Huff!

Ellers har jeg hatt en fin julefeiring, selv om den har blitt litt annerledes på alle måter. Både mannen og svigerinna mi har feiret jul sammen med oss (og jeg har ligget på sofaen med influensa). Det har vært så koselig!! Så hva jeg fikk til jul får jeg vente med å vise til jeg orker å finne frem kamera. Stikkord: Jeg er meget fornøyd! :)

1 kommentar:

  1. Så flott den ble, håper den passet!


    Ønsker deg en fortsatt fin julefeiring.

    Med klem fra Marianne

    SvarSlett