mandag 17. desember 2012

De nydeligste julekort

Jeg er heldig, veldig heldig, faktisk! Jeg er nemlig venninne med denne fantastiske jenta! God på alle måter, stiller alltid opp og gir meg alltid en god latter eller en god samtale. Dette blogginnlegget er et framsnakkingsinnlegg. Framsnakking av ei jente med mye kreativitet, fantastiske egenskaper når det gjelder bruk av blyant og pensel og stor ståpåvilje.
Kathrine har nemlig designet sin egen julekortkolleksjon. Se så søte, da!! Og dette er bare de tre variantene jeg har kjøpt. Kortene har hun tegnet og designet selv, før de har blitt videresendt til et trykkeri. Nå skal det sies at denne frøkna har gått med hodet under armen og armen i bind. Det er jo litt dumt å drive framsnakking av en fantastisk julekortkolleksjon etter postens "vi-garanterer-levering-før-jul-frister". Men det kan jo være like koselig å gi julekort i romjula. Eller du kan spare dem til neste år:)
 Og dersom du ikke ønsker julekort, så har hun også kort til flere anledninger her
Ellers må jeg bare slenge med en liten episode med mine søte små: På jobb i dag, da jeg skulle ut til friminutt, roper noen av jentene at jeg hadde glemt noe. Deretter kom de stormende for å gi meg den største bamseklemmen. Noen dager er det bare ekstra koselig å være lærer :)
Ønsker deg en fin uke!

1 kommentar:

  1. ÅÅååå takk, dette var kjempehyggelig!! Du altså :) Made my day! Smask!

    SvarSlett