tirsdag 30. oktober 2012

Nytt skrivebord

Som du kanskje husker, hadde jeg en gang et pent lite hvitmalt (furu) skrivebord med søte knotter. Men når to hjem skal bli til ett og hver person klarer å fylle en liten leilighet på egenhånd, sier det seg selv at det kan bli litt liten plass. Mannen fikk derfor sin arbeidsstasjon ute i vinterhagen og det søte skrivebordet mitt måtte vike for hans gigastore ikea-skrivebord. 
 Men så har det seg slik at kong vinter har inntatt regnbyen og vinterhagen er i det kaldeste laget. Det er jo kanskje litt slemt å la mannen sitte i termodress hver gang han skal inn på dataen..hehe..Det som i hvertfall er sikkert, er at ikea skrivebordet ikke får komme inn i stua. Og da jeg kom over et søtt skrivebord hos min gode venn, Finn.  Var det ikke særlig vanskelig å overtale mannen - han ville jo inn i varmen.. Og når jeg i tillegg kan bruke dette til et koselig sybord i vårt kommende hus (sånn en gang i fremtiden...) var fruen meget fornøyd!
 I stua var det keyboardet mitt som måtte vike. Men det var egentlig ikke så stort tap. Dersom jeg får lyst til å spille og synge er det bare å lempe det ned fra skapet. Vips!
 Jeg er i hvertfall ganske fornøyd med skrivebordet mitt. Hva synes du?
Og slik ser det altså ut nå..kremt..Vel..Konklusjonen er at det er koselig å ha mannen inne i stua og vi skal vel kanskje ikke bo her aaaalt for lenge.

Ang pjonavotter: Jeg jobber med å ta bilder underveis mens jeg pjoner. Men grunnet foreldresamtaler på løpende bånd tar det litt tid. Men skal prøve å være kjapp:)

2 kommentarer:

  1. Kjempefint skrivebord du har funnet, og er jo trossalt koselig å ha mannen i stua selv om det fører til litt ekstra store PC-skjermer og tastaturer og sånt som "forkludrer" skrivebordets sjarme litt, hehe :)
    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Så fint det var! Du er ekspert på å finne fine ting på Finn! Og jeg antar brodern er veldig fornøyd med å få komme inn i varmen;)
    -synnøve

    SvarSlett