torsdag 27. september 2012

Multiposer del 2

Forrige helg skrev jeg om dorullkortet, men jeg fikk ikke tid til å laste inn bildet av selve gaven. Det er derfor på tide å vise dere hva hun fikk.
I forrige innlegg skrev jeg om multiposene. Siden det var tomt for det stripete stoffet, måtte jeg finne et alternativ. Svigerinna mi er meget glad i rosa, derfor var det ikke så vanskelig å finne ut hvilken farge jeg skulle velge. Synes dette var et godt alternativ til stripene.

Bildet er av farfar. Utrolig glad for at vi har disse gamle bildene!
Julegavetips: Det er lov til å bestille multiposer med eget bilde. Da blir den mye mer personlig. En kunde bestilte en pose til seg selv og sin søster - hun valgte et gammelt bilde fra en tante som hadde betydd mye for dem. Så har du lyst, har du lov:-)

1 kommentar:

  1. Kjempefine poser du lager, virkelig flotte!
    Og ja, gamle bilder er uvurderlige!
    God helg til deg og dine :) Klem

    SvarSlett