søndag 30. september 2012

Babybukser

For et par uker siden hadde jeg sydilla. Symaskinen, stoffer, nåler, tråd, skjærebrett og målebånd lå strødd rundt i stua. Siden min mann har overtatt sykroken min, vet han at det er stress å pakke sammen for hver eneste gang. Enda godt jeg har en omtenksom og tålmodig mann!:) Resultatet ble fem ferdige babybukser str 68 og en nesten ferdig - mangler bare skråbånd - men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilket..hehe..
Jeg var ikke helt sikker på hvordan buksene kom til å bli med disse stoffene (det blomstrete og det blå), men jeg tenkte jeg skulle gi det et forsøk. Nå er jeg så glad i dem at jeg nesten ikke ønsker å selge dem..ups..Det kan jo være jeg en gang både får en gutt og ei jente..hehe..(Ikke enda altså..)

 Men de ligger altså i epla-butikken min om det skulle friste:)

2 kommentarer:

  1. Så fine de var:) Kjekt å få sydilla;)

    SvarSlett
  2. WOW - så effektiv - og så masse flott du har sydd, både babybuksene og posene og...

    Flotte takkekort - og jeg er så enig - veldig koselig med egen skrevet og personlig hilsen..

    Nyt deilige høstdager og inspirasjon..

    Klem fra Tove

    SvarSlett