søndag 19. august 2012

Takkekort - check!

Skrive ferdig takkekortene: check! Ja, jeg vet ikke om noen andre som har skrevet ferdig takkekortene før det har gått 2mndr, men det har altså vi. Jeg ønsket ikke å tenke på at jeg skulle og måtte skrive takkekort hele høsten. Så da gjorde vi det like greit med en gang. Så slapp jeg den tankevirksomheten..hehe...
Vi bestilte takkekortene våre fra kortshop. Og er veldig fornøyde. Forslaget til hvordan kortet skulle se ut kom på mail, deretter kunne vi endre til vi var fornøyde. To virkedager etter at vi bestilte kortene var de på plass. Også er det jo ekstra kjekt at kortene kommer i en fin eske :)
Layouten vi valgte hadde et bilde på forsiden, et på baksiden og tre på innsiden.
Legg merke til bildet nederst til høyre. Det har seg nemlig slik: Vi visste hvem den andre var, men hadde det ikke vært for møtet foran brøddisken på Meny, hadde vi nok ikke startet å date. Og mens vi sto der (før vi begynte å date) kom det en gammel mann bort til oss og sa: "Det er kjekt å se at ungdommen koser seg". Så blunket og gav oss et lurt smil, før han ruslet videre. En forutseende mann det der..hehe.. Så da var det ganske naturlig at vi tok oss en liten fotoshoot på Meny på bryllupsdagen:) 
 Jeg synes også det er viktig å skrive inni kortet (ikke trykk). Det blir mye mer personlig.
Har du ikke fått takkekortet ditt? Hvis du ikke bor i regnbyen, vil du nok ganske snart kunne titte i postkassa. Bor du i Bergen vil du nok kanskje få et lite pling på døra også står vi der. Det tar nok litt tid å nå ut til alle. Men så er det så mye kjekkere å kunne overlevere kortet personlig:)

2 kommentarer:

  1. Godaste so skjønne takkekort!!!Søt eske til også.
    Flink du er som skriv og leverer sjølv♥Trur ikkje det er mange som gjer det i dag...ikkje eg heller for 6 år sidan;)

    Ønsker deg ei god,ny veke.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Hei igjen.

    Det er eit eller anna tull med robotkontrollen når eg skal poste kommentar.Ikkje berre her,men med alle som har dette.Måtte prøve fleire gongar (8) før den vart fornøygd.Merkeleg...

    Klem Mette.

    SvarSlett