onsdag 15. august 2012

Jeg elsker Finn

Jeg elsker Finn!! Ja, nå er det ikke slik at mr A. har noen grunn til å bli misunnelig altså. Jeg snakker bare om finn.no I går tok jeg nemlig en kjapp tur innom og det første som lyste mot meg da jeg hadde trykket meg frem til riktig kategori/fylke var...tamtamtaaa!
En lekker gyngestol!!
Jeg har nemlig lett ganske lenge etter gyngestol (her snakker vi år), men ikke funnet en jeg liker som ikke koster fletta. 
Gyngestolen har beslag på meiene, så den er nok ikke den nyeste stolen på markedet. Me like!

Da jeg så prisen, kjente jeg at jeg fikk skikkelig hjertebank: 350kr!!  Bonusen var at den snille dama bodde i samme borettslag som meg. Så jeg ruslet bort, tok gyngestolen på ryggen og 15min etter at jeg så annonsen sto den i stua mi.
 Den er nok litt i største laget for stua vår, men når en får et så godt tilbud kan jeg virkelig ikke la være - det er jo ikke sikkert vi blir boende her så lenge. Og tenk hvor flott det kan bli dersom gyngestolen får en egen lese/strikkekrok i en stor stue. Ved siden av skal jeg plassere den lekre kurven min hvor jeg har alt strikketøyet og et lite bord der jeg kan ha te/kaffekoppen (er blitt enda mer hekta på kaffe etter at vi fikk nespressomaskin til bryllupet - ups..hihi..). Drømme, drømme, drømme. Håper ikke mannen leser dette! ;-) Til mannens forsvar: Det er ikke snakk om at vi lever på en rosa interiørsky. Han har fått sin egen tekniske, duppedittskrivebordskrok i vinterhagen - her flyter det med ledninger,  pc'skjermer, måleinstrumenter og ting som sier pang. Huff! Tror jeg tar litt bloggesensurering, så det er neppe noen av dere som får se den biten..hehe..

Ellers har fruen blitt innhentet at hverdagen. Den fantastiske, deilige og innholdsrike sommerferien var over før jeg fikk sukk for meg. Jeg fikk jo ikke gjort halvparten av hobbyprosjektene jeg drømte om/hadde planlagt. Jaja..satser på en opplagt høst med mye koselig innetid. Da skal det bli fart i sakene:) Før den tid: skolestart (i morgen). Gleder meg til å treffe de søte små. 

8 kommentarer:

  1. Ååå så gøy:) Den var kjempe stilig:) Klart du måtte ha den, og så grei pris og bare såå kort vei så var det ikke noe å lure på!:)

    SvarSlett
  2. Så heldig du har vært! En fantastisk vakker gyngestol. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Hulda! Jeg er kjempefornøyd! :)

      Slett
  3. Eg har en egen lese/strikkekrok i en "stor" stue. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldigen! Eg ska og ha d. Maen vett bare ikkje om d ennå..hihi..

      Slett
  4. Hei! Gratulerer!! Skikkelig bra Finnfunn! Den gyngestolen er bare så fin, min samboer har tilbud om å arve en helt lik som din, men foreløpig har vi bare ikke plass til den... og det er så trist for den er jo så FIN!! Digger den sorte fargen!!Ha en super dag, hilsen Marianne

    SvarSlett
  5. Kjempefin!!

    Ha en fin høst, og nyt nygiftlivet:) Fortsett gjerne med små glimt fra den store dagen, forresten;) Så gøy å høre om!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme, Annikken! Det er herlig å være gift. Det kommer kanskje et par drypp til med bryllup :)

      Slett