fredag 6. juli 2012

Tusen takk, kjære forlovere♥

Da er bryllupet vel overstått og jeg og drømmemannen ligger å nyter sola på stranda nede i Hellas. (jepp, skrev innlegget før jeg dro..hihi..) Men jeg ville bare vise dere hva jeg gav til mine kjære forlovere. Har hatt det liggende på lur en stund, men jeg kunne jo ikke vise det før de hadde fått gaven.
Hva er vel bedre enn å gi sine kjære forlovere en "bridal survival kit"? Oppi har jeg lagt plaster, ibux, lommetørklær, gnagsårplaster, sjokolade (en trenger litt energi på bryllupsdagen), tyggi(s), lommespeil, nål og tråd. Og en liten gave.
Gaven er en liten smykkeklokke som jeg kjøpte på Etsy (her). Jeg glemte selvfølgelig å ta bilde før jeg pakket dem inn.. Inni skrev jeg en lang lapp (hilsen) som jeg brettet som trekkspill. Perfekt til å plasseres inni lokket på klokka. Synes det er en fin måte å si takk på.
Labelen lastet jeg ned på en amerikansk bryllupsblogg (100layercake). (Pdf'en finner du her).  Cellofanposene kjøpte jeg hos Søstrene grene. 
Så til Stine og Kathrine; Tusen takk for at dere ville være forloverne mine og at dere gjorde dagen vår helt spesiell.

2 kommentarer:

  1. Takk for at vi fikk være forloverne dine!! En ære! :) Koooos dere max på honeymoon!

    SvarSlett
  2. Koselig! Den forlovergaven var bare superfin! TUSEN TAKK! Kjempeglad for å feire sammen med deg!
    -Stine-

    SvarSlett