søndag 22. juli 2012

Bryllupspynt i kirka

Da har vi kommet hjem fra en deilig bryllupsreise i Hellas! Guri, så fantastisk det er å endelig få en sommer med sol og varme!! Bare synd at en må reise bort for å få litt godvær.
Mens jeg sorterer/redigerer bilder fra turen tenkte jeg å vise dere et par bilder fra pynten i kirka.

Jeg lagde store bjørkehjerter som vi hang på stolene i midtgangen. Rundt dem knyttet vi litt tyll og en rose. Under plasserte vi et syltetøyglass (med lys i) pyntet med serviett og decoupage.

 Dette er tatt dagen før og mangler derfor roser.
Ganske enkel pynt som jeg synes gjorde seg godt i kirka.
Foto: Reindalsfoto
Jeg avslutter med et av bildene vi har fått fra den flinkeste og herligste fotografen, Maria Reindal. Anbefales!! :) 

Nå når bryllupet og er over  blir det kanskje blogging om litt andre ting også..hehe.. Håper dere ikke har blitt helt blåst bort av bryllupsgreiene. Men tenkte kanskje det var noen av dere som kunne hente litt ideer. Siden vi kom hjem har det gått i ett med det ene og det andre, så nå ser jeg frem til en rolig søndagskveld med en kopp te og et strikketøy:) 

22.juli - en dag vi alle kommer til å minnes! "Så blir de stående disse tre: tro, håp og kjærlighet. Men størst blant dem er kjærligheten."

3 kommentarer:

  1. Velkommen hjem!
    Det hørtes godt ut med sol og varm sommer - sukk, denne sommeren er liksom ikke helt på sitt beste :)

    Nydelig bilder her hos deg fra bryllupet -
    dere er vakre sammen!

    Fortsatt god søndag,
    klem

    SvarSlett
  2. Vakra bilder...

    Ta en titt innom bloggen min...Og du finner en Giveaway der.....blir glad om du stikker innom...

    Ha en fin dag...og uke som kommer..

    Britt.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye! Nydelige bilder fra bryllupet, du var direkte skjønn!
    Satt nettopp og så på reiser til Hellas..man drømmer seg jo bort i denne sommeren:)
    Ha ei fin uke, klem fra meg;)

    SvarSlett