mandag 2. juli 2012

Brudebuketten

På fredag lagde mor og jeg bryllupsbuketten min. Jeg ble knallfornøyd! Tror ikke jeg kunne fått tilsvarende om jeg hadde bestilt den i butikk. Det skal sies at jeg aldri hadde klart det uten min mor. Ei av de som var i kirka kommenterte til mor: "Det er den fineste buketten jeg noen gang har sett". Og sånn liker vi! :)
(Her er det litt feil farger..)
Det var en liten sniktitt fra den store dagen vår. Siden man naturligvis ikke tar bilder selv på en slik dag, har vi ikke fått så mange bilder å vise enda. Det får vi ta når vi kommer hjem fra bryllupsreisa.
Sol og sommer, her kommer vi! :) 

7 kommentarer:

  1. NYDELEG bukett♥Wow so flinke dåkke er!!!!Skikkeleg snopbukett:)

    Gratulerer so mykje som nygift og god tur + sommar!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Rett og slett nydelig! Er veldig, veldig imponert! Vakrere kan det jo ikke bli, så jeg skjønner kommentaren fra bryllupsgjesten.

    SvarSlett
  3. Utrolig vakker bukett!!!
    Gratulerer med bryllupet og god tur :)

    SvarSlett
  4. Så flinke dere er! Den var jo bare helt nydelig den buketten. Gratulerer med ekteskapet - skap (hverdags)magi.

    SvarSlett
  5. Helt utrolig nydelig! Vakker!
    Gratulerer og god tur :)

    SvarSlett
  6. Hei

    Jeg jobber med din mor og må bare si hvor stol hun var når hun ble spurt om å lage bukett med deg. Utrolig flink mor du har. Ikke rart denne bloggen er så kjekk.... Eplet faller ikke så langt fra stammen ;)
    Tori

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så koselig hilsen, Tori! Ja, mor er flink i det meste. Så det er kjekt å få god hjelp. Veldig koselig at du liker bloggen:) Lykke til med permisjonen!

      Slett