søndag 10. juni 2012

Utdrikningslag

Nå er det visst blitt en liten stund siden forrige innlegg. En kan vel si at planlegging av bryllup gir litt liten tid til å gjøre kreative krumspring. Tenk, bare 3 uker igjen..! Skummelt og stas på en gang:) I går fikk jeg kjenne litt på at det nærmer seg med stormskritt. For forloverne mine kom fra Oslo med stormende jubel - utdrikningslag!!
Utfordring 1 fikk jeg torsdag kveld: Skriv en sang på følgende melodi og du skal ha med disse 10ordene og den skal rime. (For det visste de at jeg var veldig god på..not! Her snakker vi nødrim! Tusen takk til alle rimordbøkene på nett..hihi..) Sangen måtte være ferdig til de kom.
Dagen etter kom utfordring 2: Sy deg en kjole etter følgende mønster i dette lekre stoffet. Du har 30min!
 Lekker kjole, ikke sant?!? ;-)
 Etterpå dro vi til studio. Her skulle jeg spille inn den nyskrevne sangen til min kjære.
Etter en stund var jeg blitt komfortabel med den lekre, nysydde kjolen, men da fant de ut at jeg måtte bytte..Til kondomdrakt og en gamle lange underbukser med monogram og lekre blonder. Nice!
De peste meg ikke hele dagen, det ble også tid til massasje og mye skravling. Etter dette fikk jeg vite hva det egentlige oppdraget var. Utfordring 3: Lag en musikkvideo og dans til den nye sangen. Her fikk jeg heldigvis med meg hele jentegjengen. Kompisen min som hjalp oss i studio fant ut at han ville være med å hjelpe til på dansen også. Så han satte like greit opp en haug med scenelys, røykmaskin og en gigantisk vifte. Det var nesten som jeg ble en blond Carola..haha..Tusen takk for at du hjalp oss!!
Avslutningen på musikkvideoen ble ca noe slikt!
Alt de jentene har funnet på, altså! Helt utrolig! De har tatt tak i noe av det jeg kan, gjort noe morsomt ut av det, samtidig som jeg gikk litt utenfor comfortsonen. For noen fantastiske venninner jeg har! Tusen takk til alle som bidro til at jeg fikk en fantastisk og uforglemmelig dag!! :)
 

3 kommentarer:

  1. Så gøy du har hatt det på utdrikkingslaget. :) Fin kjole ble det!

    SvarSlett
  2. Det hørtes helt fantastisk ut Åshild. Jeg syns det var virkelig dumt jeg ikke fikk vært med,men håper kanskje noe vises på den store dagen:) Kjekt du har kost deg og kjolen ble jo fin,kjekt minne:) Gleder oss!:)

    SvarSlett
  3. Å, så koselig!! Høres helt perfekt ut. Moro at du måtte sy en kjole:)

    SvarSlett