søndag 17. juni 2012

Pukkatips og koselig besøk

Her kommer et lite tips:
Det å drikke te er veldig koselig, men beklagelig nok er dette noe jeg er veldig kresen på. Det er ikke alle som skjønner hva jeg mener, men jeg synes de fleste te-sortene har en merkelig ettersmak. Men London-te og Pukka-te står høyt i kurs. Uheldigvis er dette te-sorter som nesten koster 50kr pakken, og det blir fort dyrt når en drikker et par kopper dagen. I helga har jeg hatt et veldig koselig besøk av broderen og kjæresten. De kunne fortelle om en fantastisk side. Hva med å bestille direkte fra leverandøren? Da får man 8pk + frakt for under 200kr (tollgrensen). Slike ting liker jeg! :)
På torsdag fikk jeg endelig ta brudekjolen med hjem. Det er skikkelig stas! Jeg må ofte åpne glidelåsen for å ta en titt. Kjenner at jeg gleder meg til den skal på, på ordentlig! Ellers er det jo veldig mye forberedelser til bryllupet.
Noen som har noen lure tips til artige ting som bør stå i "sangheftet". Vi skal ha et "sanghefte", men der skal det ikke være sanger. Vi har med menyen, info om gjestene osv. Men tar gjerne i mot andre gode tips. (Istedenfor at gjestene skriver sang, oppfordrer vi dem til å bruke kreativiteten sin til et underholdningsbidrag. En kan selvfølgelig skrive en sang, men da er det kjekkere at en gjør litt ut av det - hva med å kle seg ut og fremføre den selv? hehe..)
Det er fem dager til sommerferie, og nedtellingen er allerede i gang. Fem dager med mye kjekke ting sammen med elever og kollegaer. Håper du får en fin uke! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar