fredag 22. juni 2012

Hurra for sommerferie!!

Da kan jeg endelig juble over avspasering (les: sommerferie) Weeee! Foran meg har jeg syv spennende uker der jeg kan gjøre akkurat det jeg vil, når jeg vil, sånn nesten i hvert fall. Nå må jeg jo nesten tilpasse meg mannen. Tror ikke han blir like begeistret om jeg støvsuger eller finner frem symaskinen på morgenkvisten..hehe..

I tradisjon tro gir vi en liten sommerhilsen til de nærmeste kollegaene på jobb. Og disse damene fortjener virkelig en liten hilsen. For noen damer!! Jeg har vært kjempeheldig som har fått jobbe med slike sprudlende, kreative, snille og gode folk!
Damene fikk et kjøkkenhåndkle a'la Frieblonder. Det skulle egentlig vært grytekluter også. De var helt smashings, helt til jeg skulle sy på skråbåndet. Da skar det seg helt. Fint på den ene siden, og meget stygt på den andre. Så der måtte jeg gi opp. De får ligge til jeg finner på en lur løsning.
Jeg har funnet en kjempestilig label. (Hva jeg egentlig skal bruke den til, får dere se ganske snart).
 
Jeg byttet litt på teksten og skrev en koselig hilsen inni før jeg stiftet dem sammen rundt cellofanposen (fra Søstrene Grene). God sommer på den ene siden, og tusen takk for et godt samarbeid på den andre. Inni har jeg puttet litt snæx til en lang arbeidsdag, eller hvis en bare har lyst på noe godt.
Kjøkkenhåndkleet og cellofanposen ble festet med et fint sløyfebånd.

Til mine kjære kollegaer: Tusen takk for et flott år! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar