torsdag 28. juni 2012

Bryllupspynt del2

Det er ikke all pynt jeg kan vise dere på forhånd, men et par detaljer er det selvsagt rom for.
På dametoalettet står det en survival kit til de kvinnelige gjestene. "Hjelp, jeg har fått hull på strømpebuksen!" Litt neglelakk - voila! En liten fiks på frisyren med litt hårspray. Det er håndkrem, lommetørklær, q-tips osv.

 Jeg har lagt oppi et par ekstra ting siden jeg tok bildene, men dere skjønner tegninga.
 Stoffet var så fint, så jeg hadde ikke lyst å klippe det i stykker/lime det. Det er derfor stiftet pent sammen i kanten, slik at jeg lett kan ta det av og bruke det til noe annet. Langs kanten er det pyntet med blonder og hjerter.
Jeg fikk en liten koselig blomst av en elev før sommeren. Det var bare helt perfekt match med pynten på badet, så den skal også på plass :)

Det er kanskje litt diskriminerende å ha en stor pynteeske på dametoalettet og ikke på herretoalettet, men jeg hadde ikke ork til å finne noe som var mandig nok. Mannfolka trenger vel ikke/ønsker en rosa boks med pads, q-tips til mascaraen, bind, hårspray ol? hehe.. Hvis du har tips til noe annet koselig eller mandig som kan pynte opp herretoalettet, så bare skrik ut :)

I dag kommer svigers og det kommer til å gå i ett frem til jeg står klar i brudekjolen og dørene åpner seg. 2 dager igjen. Jeg kjenner det kribler i magen. Wee!

5 kommentarer:

  1. Superfint, Åshild! Gler meg til dobesøk på laurdag. (Trur det er første gong eg har sagt den setninga). ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det e absolutt ikkje første gang du har sagt det ;-)

      Slett
  2. Fantastisk flott, Åshild!! Og veldig, veldig lurt. Til herrene? Tja, er det ikke gøy med en boks til de også? :-) Kanskje en spraydeo, hårgele, håndkrem, papirlommetørkler, en liten saks til å klippe løse tråder, klesrulle (sånn liten til å ta lo med, du vet), dekkstift e.l.? Gubban du må ha sommerfugler i magen nå!! :-) Go'klem til deg

    SvarSlett
  3. Så lurt det var !!
    Gratulerer og Lykke til på den Store dagen :-)

    SvarSlett
  4. ÅRETS brudepar!!!!!! Flott brud,stilig brudgom,nydelig kjole(blonde selvfølgelig) .-) ,lekker bukett. Ha en strålende fest!!!! bKE

    SvarSlett