søndag 24. juni 2012

Bryllupspynt del1

Nå er det jammen ikke lenge igjen til den store dagen. Heldigvis begynner det meste å bli klart. Her kommer et par pyntetips til bryllupsfesten:
For at gjestene skal finne veien fra parkeringsplassen til bryllupsfesten har vi laget et skilt. En resteplanke, to strøk med hvitmaling, sprittusj og en stødig hånd - voila!
 På skiltet har jeg klippet ut et hjerte av lamineringsark og pyntet den med serviett og decoupage.
Langs gangstien skal vi ha mange lyslykter. Det er kanskje ikke vits å tenne lyktene på dagtid, derfor har vi pyntet dem med servietter og decoupage - som kan være en pynt i seg selv. Og på kvelden vil det, forhåpentligvis, være en fin effekt å tenne lyktene.
Her pakkes det til bryllup og bryllupsreise, avgang i morgen. Håper virkelig vi klarer å huske alt vi skal ha med oss:)
Håper du har hatt en fin helg!

1 kommentar:

  1. Du så flink du er:) Gleder meg virkelig til å se alt i virkeligheten,men jeg vet det blir magisk:) Jeg blir sittende i rekkeraden i kirka og synger det jeg orker der,hb det går greit:) Vi gleder oss;)Masse lykke til med de siste tingene dere må ordne,nå er det jammen ikke lenge igjen!:)

    SvarSlett