søndag 6. mai 2012

Tips til kaketopp

Det er visst slik at en skal ha en kaketopp på bryllupskaken, kransekaken eller på begge deler. Jeg har sett et par, men du og du for en pris - fra 199kr (!) Så da jeg kom over et par stykker på Nille, som verken var penere eller styggere enn de andre, slo jeg til. Ikke klarte jeg å bestemme meg for hvilken jeg skulle velge heller. Så da tok jeg like greit begge to. Ja, for til en pris av 9,50,- kan en like greit kjøpe begge..hehe..
I forrige innlegg skrev jeg om bjørkehjertene som hadde muglet..huff og huff. Det fine i det hele er at jeg lagde noen som var mye nettere og lettere til å bruke som bordpynt. Synes de ble ganske fine, spesielt etter at jeg knytet på sløyfebånd. 
Jeg har hatt noen deilige avspaseringsdager og jobber med å gjøre meg klar for en ny arbeidsdag i morgen. Siste gjøremål er å sette seg inn i bilen, skru på musikken og cruise tilbake til regnbyen.
Håper du får en fin søndag! 

1 kommentar:

  1. Ja, det var litt av en pris på de figurene, og for en prisFORSKJELL! Brudebuketten din kommer til å bli SÅ vakker. :) Jeg laget brudebuketten min, hadde lyserøde roser, hvitt brudeslør og røsslyng i den. Ble fint. :)

    SvarSlett