fredag 18. mai 2012

Har du sett stua mi?

Jeg har lenge tenkt å vise dere stua mi, men det har liksom aldri blitt noe av..før nå :)
Det er mangel på vidvinkel her i huset, så da får det bli som det blir. På bakveggen ser dere det gamle vinduet mitt med bilder fra mine besteforeldre, oldeforeldre og et par tipp. Veldig kjekt å ha bilder av slekta!
 Spisebordet har dere sett før. Dette ble en gang kjøpt på Fretex og er nå fiffet opp.
I skapet på veggen har jeg plassert min første sko. Min mor leverte skoene inn til en gullsmed da min bror skulle konfirmeres. Siden begge to har brukt skoene, fikk vi en hver.
I tillegg er det viktig å dokumentere de fargesorterte bøkene mine. Nå begynner det å bli ganske fullt, men det er fremdeles litt plass i den hvite hylla. Noen som vet om en bra hvit bok? hehe..
På motsatt vegg av sofaen står tvbenken. På onsdag var vi faktisk ute for å hente et flott gammelt skap. Det var litt skralt innvendig, men det hadde vi planer om å gjøre noe med. Planen var at tv'en filmer og alle slags duppedingser skulle inn i skapet, slik at man kunne lukke igjen når en ikke så på tv. Vi troppet opp og var klare for å bære skap. Vi løftet og bar, både den ene veien og den andre. Men det var umulig å få ut. Konklusjonen var at det muligens var bygget i kjelleren i det gamle huset. Så den som måtte snu med uforrettet sak var oss. Vel, vel..vi får fortsette å lete...

Siden jeg ikke hadde innlegg i går, får jeg si et lite hurra på etterskudd! Jeg hadde en fin (og kald) feiring sammen med familie og venner. Håper du hadde en fin dag!:)
Nå får jeg fortsette å gjøre det klart til mine foreldre kommer om et par timer. Vi skal ha bryllupsplanlegging sammen med svigers. Juhuu! :D


5 kommentarer:

  1. Koselig i stua hos dere. Likte veldig godt det bordet ved sofaen. Flott sofa også. :) LYKKE til med bryllupsplanlegging, det er spennende. :)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig stue :)

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig stue!!:)

    God helg,
    Klem Jatte!!

    SvarSlett
  4. Du vet vel at AK og jeg liker stuen din? :) Spesielt når det er sånne deilige skolebrød på bordet.... ;) Lykke til videre med jakten på et TV skap. Kjenner jeg deg rett så finner du det nok, og om ikke altfor lenge også :) Hils sjaven som vi sier i Bø :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelige kommentarer! Det setter jeg kjempestor pris på:)

    SvarSlett