søndag 15. april 2012

Lappeteppe og puff

Husker du lappeteppeprosjektet mitt? Du kan lese mer om det her. Jeg ønsker meg lapper fra familie, venner og bekjente. Det er lurest om lappene måler ca 15x15. Da det blir lettere å hekle/sy dem sammen. Nå har de første lappene kommet inn.

 Min mor har gitt meg to lapper. Hun har heklet i midten og strikket rundt.
Den største overraskelsen er kanskje at min far også har laget lapper - 6stk! Han syntes det ble for kjedelig å bruke duse farger, så han ville ha noe litt knæsj. Han kan ikke alle de ulike strikketeknikkene, så derfor bestemte han seg for å brodere på tre av lappene for å gjøre dem litt stiligere.
Stilige lapper - ikke sant? Det hadde vært kjempekoselig om flere har lyst å slenge seg på. Hvis ikke får jeg sy dem sammen til et sitteunderlag..hehe..

Ellers er jeg i gang med puff nr ørten. Mor og far ønsket seg enda en puff de kunne ha på hytta. Det var jo urettferdig at bare en av dem skulle ha noe å ha beina på..hehe..
Da tante og onkel var oppom i påsken, ville de også ha to stykker. Så nå går strikkepinnene i en fart i hver ledige stund. Håper jeg klarer å ha dem klar til jeg skal til Siddisland om to uker. Selv om det kanskje er lite sannsynlig, da vårdagsuken på jobb starter om 4dager (!) og det blir jobbing til alle døgnets tider. Jeg skal prøve å ta litt bilder underveis, slik at dere får se alt det tøffe vi skal lage. Redesign som tema blir artig :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar