mandag 30. april 2012

Helt på kanten

Da er årets vårdagsuke over. Det ble en kjempesuksess! Var så utrolig gøy å se alt de hadde gjort på de andre trinnene. For noen elever og for noen kollegaer :)
Dagen i dag er avspasering pga vårdagen, i morgen er arbeidernes dag, og da fant jeg ut at jeg like greit kunne ta resten av uka også, da jeg har litt ekstra avspasering til gode. Perfekt! Ja, til og med værmessig. Det er fremdeles litt kaldt ute, men med vinduene på vid vegg i vinterhagen, har jeg faktisk fått litt farge allerede. Det jobbes nemlig med bryllupsfargen..hehe..
Ukens strikkeprosjekt er helt på kanten. Jeg har strikket en pyntekant en kan brette over støvletter eller støvler. Disse har lang kant (nedi skoen) og kan brukes til leggvarmere, men jeg har også noen andre på pinnene som skal ha kortere kant og derfor bare vil være til pynt. Oppskriften fant jeg her. (på kanten)
Ukens produksjon er kanskje ikke noe en trenger på denne årstiden, men da jeg så et innlegg i Stavanger Aftenblad, fant jeg ut at jeg, dessverre, var forut for min tid..huff! Jeg skal nemlig ta en tur til Siddisland om et par dager. Mor og jeg skal øve oss på å lage bryllupsbuketten min..iiik! Det blir veldig spennende!
I mellomtiden får jeg nyte sola mens den er her. En tur opp til Nattlandsfjellet tror jeg er på sin plass.
Ønsker alle som titter innom en nydelig dag i sola! :)

1 kommentar:

  1. Så stilig og smart, ikke minst! Er jo ikke alltid man trenger tykke sokker i støvlettene. Dette var flott. :)

    SvarSlett