onsdag 21. mars 2012

Vaskerom and the real stuff

I sommer hadde jeg en liten oppgradering av vaskerommet med fliselegging. Og i vinterferien fortsatte vi noe av oppgraderingen med et nytt hyllesystem. Det var ikke så lett å ta bilder av herligheten. Ikke har jeg kamera med vidvinkel og rommet er alt for lite til at jeg klarer å gå langt nok bak..hehe..Men litt triksing og miksing har gjort susen. Vaskerommet er ganske lite, og et av de få stedene vi kan oppbevare saker og ting (med unntak av en bod på 1m2!). Så da er det veldig greit å få på plass et godt hyllesystem slik at vi får god lagringsplass.
Den ene veggen er full av hyller, bortsett fra der frysen til mr A skal stå. Her skal det etter hvert ordnes med kurver og bokser for å få system. Og ja, for de av dere som legger merke til utvalget av diverse håndklær og "lekkert" sengetøy, så kan dere bare slappe av. Det er er en salig blanding av alt mulig og mye av det skal ut. Nytter jo ikke å bare ha ett sengetøy av hver type til sommeren, eller håndklær en kjøpte på sydentur fordi en hadde glemt å ta det med..hehe..Så her er det altså ekte vare og lite lygeblogging ;o)
På den andre veggen har jeg vaskemaskin, skittentøyskurv og utslagsvask. Drømmen er en benk med et lekkert forheng foran. Også gleder jeg meg til vi, forhåpentligvis, får tørketrommel til bryllupet. Slik at vi kan holde alt tøy her inne og minst mulig tørkestativfaktor i stua.

Mange av dem som har pusset opp badet i borettslaget har slått sammen badet og vaskerommet. Jeg synes det er fantastisk å ha det avskilt. Nå slipper vi rot på badet og ingen trenger å se stablene med skittentøy..

So, this is the real stuff. Hvordan er ditt vaskerom? :)

2 kommentarer:

  1. Synes det så både oversiktelig og flott ut. Fin oppbevaring. :)

    SvarSlett
  2. Flott vaskerom, god plass og orden..
    Orden mangler hos meg, men det fungerer fint etter en liten shining sist sommer :)

    Å så kos med bryllupsforberedelsene :)

    Ha en skjønn uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett