torsdag 9. februar 2012

Nye pulsvarmere

På jobb har jeg en super kollega. Hun sier hun har blitt inspirert av mine håndarbeidssyssler og derfor har begynt å hekle. Her en dag kom hun med nye, lekre pulsvarmere. Så da var det jeg som ble inspirert av henne. Liker den trenden :) Neste stopp ble derfor garnkurven min for å finne et passende garn - Baby Merino fra drops. Mykt og deilig! Og for dem som ikke kan se det (pga denne hvitbalansen som ikke er i boks - sorry) så er fargen koksgrå.  



Jeg har litt bred hånd og tynt håndledd, ting blir derfor litt løst dersom jeg skal trekke det over hånden. Trykknapper var derfor en genial løsning. 
Jeg hadde dem på meg på jobb i dag, og kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har brukt pulsvarmere før. Varmt og deilig! 
Men nå spør jeg deg. Skal jeg gjøre noe mer med dem? Pynteknapper, blondekant etc, eller skal de være akkurat slik de er?

3 kommentarer:

  1. Så fine de var! Og så lurt med åpning :) Syns det enkle er det beste ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. La de være som de er...kjempe fine er de! :O)
    klem

    SvarSlett
  3. Enig med de over - de er kjempefine! Utrolig smart med åpning!

    SvarSlett