søndag 12. februar 2012

Nye gardiner

Nå er det over 2år siden jeg flyttet inn i leiligheten, og to år siden jeg begynte å lete etter gardiner. Jeg har kjøpt et par til stua, men det har ikke sett så pent ut de har derfor gått tilbake til butikken. Så fremdels henger den tomme gardinstangen i stua - klar til bruk..hehe..

Etter jul flyttet min svigerinne og familien inn i nytt hus og deres gardinjakt startet. Hun var så heldig at hun fant på første forsøk. De var kjempelekre! Så jeg bestemte meg for å gå for samme sorten. Uheldigvis var det tomt for lange gardiner til stua. Det var bare liftgardiner til kjøkkenet som ble med meg hjem. Og de er jeg veldig fornøyd med! :) Det er en brodering på toppen av gardinet, men det var ikke så lett å få det med på bildet. 
 Hjertet som henger i vinduet kjøpte min mor til meg da hun var i London. Me like:)
 Så dersom du har noen tips til fine gardiner jeg kan ha i stua, blir jeg veldig glad:)

Og til min kjære, gode, snille mor: Gratulerer med morsdagen, skulle ønske jeg kunne gitt deg en god klem, men det får bli til påske :)

4 kommentarer:

  1. Det var en nett og fin liftgardin. Likte veldig godt blonden under. :)

    SvarSlett
  2. Er så flott når man finner noe man virkelig liker! Jeg er også på gardinjakt til stua, vet akkurat hva jeg vil ha, men ingen har vinterhvit tykk fløyel som jeg vil ha.. Bare å vente da..

    Nyt dagen og kos deg ikveld!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  3. Heia.
    Jeg er også på utkikk etter nye stue gardiner. Har hatt liftgardiner lenge, men nå maler jeg stua igjen og da vil jeg ha lange tynne gardiner. Farge? Blir vel noe lyst til sommeren. skal på "jakt" i morgen he he.
    Flotters uke til deg
    Randi

    SvarSlett
  4. Hei på deg!!
    Kjempefine gardiner, passet så bra inn.
    Og så koselig med det hjertet du har hengt opp!!
    Så fint du har det!!

    Ha en fin dag:-))
    Klem

    SvarSlett