søndag 19. februar 2012

Helgens aktiviteter og bollemandag

Da er kusina mi reist tilbake til Siddisland og jeg sitter her og er takknemlig for en koselig helg! Siden hun ikke hadde vært i Bergen siden hun var 4år, var det viktig at jeg viste frem noen kjente landemerker. Så i går vandret vi rundt i sentrum, vi var inne i trange smau og tok en titt på bryggen. Etterpå varmet vi oss på boller og kakao hjemme i leiligheten. Kusina mi er ikke den som lager mest når det gjelder håndarbeid og andre hobbyting så da måtte jeg, som gode kusiner bør, vise henne hvor gøy det kunne være. Så i kofferten fikk hun med seg 1stk egenlaget nøkkelting og 1stk søtt kubbelys med decoupage.
På kvelden hadde vi en real bowlingrunde sammen med mr A. Hun fikk også gleden av å vinne over meg. Ja, for mr A regner vi ikke med..hihi..
I dag viste Bergen seg, til tider, fra sin beste side. Så da måtte vi ta en tur til Fløien, slik at hun kunne se Bergen fra oven. Takk for en koselig helg!:)

Da frøkna var reist, fant jeg ut at jeg, som alle andre bloggere, måtte finne frem bakemaskinen. Det er jo ikke fastelavens - eller bollesøndag for ingenting. Så dersom alt går som planlagt - det vil si: ingenting svir seg, ingenting bestemmer seg for å nekte å heve, eller at bilen nekter å starte, så vil jeg ha ganske mange fornøyde kollegaer i morgen. Jeg har nemlig en hel haug med kjekke, fantastiske, koselige, kreative og snille kollegaer som fortjener en liten ekstra oppmerksomhet. Og siden vi ikke får fastelavensboller på jobb, tenkte jeg at jeg kunne bidra med det jeg kan.
God søndag til deg! :)

3 kommentarer:

  1. Så snill du er da! Blir nok noen VELDIG fornøyde kolleger i morgen, ja. :)

    SvarSlett
  2. Oioioi! Så heldig eg e som e kollega med deg ;)

    SvarSlett
  3. Jepp! I dag var det en hel haug med veldig fornøyde kollegaer på jobb. Tror jammen jeg skal gjenta suksessen - sånn ved neste passende anledning :)

    SvarSlett