lørdag 14. januar 2012

Smykkeposene er tilbake

I løpet av de siste årene har jeg sydd nesten 50smykkeposer..(puh!) Men nå har jeg gleden av å si at de populære smykkeposene endelig har kommet på plass i epla-butikken min. Den er genial for deg som er lei av knuter på smykkene eller aldri finer den andre øredobben. Legg øredobbene i en av lommene og hvert smykke for seg, så har du løst dette problemet. Smykkeposene har nemlig åtte små rom og et stort i midten. I bunnen er den polstret med vatt for å gi ekstra beskyttelse. 
Posen er sydd i et nydelig Tildastoff og foret med hvitt bomullsstoff. 
Så dersom du er en av dem som ikke har skaffet deg en genial smykkepose, eller vet om en som ønsker seg en slik i gave, så vet du hva du skal gjøre :)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    For en super smart og lekker smykkepose!!
    Nydelig skjerf i innlegget under her også.
    Så flink og kreativ du er ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin helg.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  2. Genial :) super gaveide, det skal jeg lege meg på minet :)

    Så moro med kavalkaden over produksjonen fra 2011. Så utrolig flitig du har vært!
    Ønsker deg gode dager i det nye året :)

    Stor klem fra Tove

    SvarSlett