tirsdag 10. januar 2012

Sjal med en romantisk twist

Jeg har lenge strikket på sjal til meg selv. Jeg startet med spissen og la ut en maske pr pinne. Men dette fungerte dårlig. Sjalet ble mega-langt og ikke bredt nok. Jeg tok derfor opp alt sammen og begynte på nytt :( Denne gangen begynte jeg på den ene enden og la ut en maske hver gang jeg startet på retten. Da jeg hadde fått det halvparten så langt som jeg ønsket, begynte jeg å strikke sammen to masker i begynnelsen av hver pinne på retten. Voila!
Sjalet i gammelrosa fikk en romantisk finish med mellomverk fra stoff og stil.

 Det grå sjalet fikk en finish laget av meg! Jeg har nemlig prøvd meg på egen blonde. Det tok haugevis med tid, og knotearbeid, men det var veldig gøy å få det til! :)
Jeg synes sjalene ble søte med en liten romantisk twist. Hva synes du?

8 kommentarer:

  1. Gal fine. Helt fantastisk Åshild:) Flink du e!:) Likte den romantiske stilen;)

    SvarSlett
  2. Så fine de er, du er så flink :)
    Må også ønske deg godt nytt år, håper du får et fantastisk 2012!
    Klem

    SvarSlett
  3. kjempe fine Åshild :) mine er nesten klar og :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fine sjal du har laget!
    klem :O)

    SvarSlett
  5. Synes begge to var fine, men liker det grå ekstra fint! Synes blondekanten på det er bare sååå fin :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for så mange koselige kommentarer, jenter! Det varmer :)

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Så utrolig fine ting du lager!
    Jeg er også inne i en skjerf/sjal periode om dagen.

    Ha en fin kveld
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  8. Så kjekt at du fann bloggen min! Og no fann eg jammen meg din òg! Sjala dine såg herlege ut..

    SvarSlett