torsdag 5. januar 2012

Se hva jeg har fått

Jeg lovet at jeg skulle vise noen av gavene jeg fikk til jul. Her kommer et bitte lite utvalg av gavene - nemlig dem som er rettet mot håndarbeid og cupcakes.
 Jeg fikk en bok med en haug med gode oppskrifter på cupcakes. Det passet veldig godt med stativet som jeg også fikk. Så ved første passende anledning, så blir det cupcakes :)

 Jeg var også så heldig at jeg fikk to håndarbeidsbøker. En for hekling og en for symaskin. Syboka har mange instruksjoner til hvordan en skal sy og hvordan en skal rette opp om en feks sydde for vid bukse. Genialt! Så løp å kjøp:)  
Jeg har fått helt hekledilla! Da var det genialt at jeg fikk dette skrinet av ei venninne - fullt av heklenåler. Så nå skal jeg endelig få orden på heklinga:)
Gavekort på stoff og stil lå også under treet, så da er det ikke så lenge til jeg skal dit. Watch out! :)
Tusen takk for alle de flotte julegavene jeg fikk! Både de jeg viste her og alle de andre. Det får meg til å tenke på hvor takknemlig jeg er for herlig familie og gode venner!

Formen er mye bedre, så da blir det jobb i morgen. Blir veldig kjekt å treffe kollegaer og de søte små igjen :)

6 kommentarer:

  1. En slik heklesak kunne jeg godt tenkt meg. Vet du hvor den er kjøpt? :)

    SvarSlett
  2. Glemte å si: Syboka har jeg også. Kjøpte gjennom hobbyklubben. Artig.

    SvarSlett
  3. Så flotte gaver du har fått!

    Kjempe hyggelig at du fant meg slik at jeg kunne komme innom deg en tur - har kosa meg her hos deg :)

    Ha en fin kveld,
    klem

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har fått! :O)
    Mye godt i cupcakes boken, den har jeg også,
    klem

    SvarSlett
  5. og takk for hyggelig hilsen hos meg :O)

    SvarSlett
  6. Takk for koselige kommentarer! :)
    Og til dere som lurte - heklenålboksen er kjøpt i hobbyklubben :)
    klem

    SvarSlett