mandag 30. januar 2012

Hurra for meg

Ja, da er det ett år siden sist jeg sa hurra for meg. Tiden flyr jammen fort! Men siden jeg enda ikke har blitt 29 år, (som jeg forøvrig kommer til å være i lang tid fremover..hihi..), er det lov å si at jeg har blitt 28år og ikke minst feire. I går hadde jeg familiebesøk med svigersen &co. Jeg har ikke feiret bursdagen min med familie siden jeg flyttet hjemmefra, og selv om mor og far ikke kunne komme oppover, var det ekstra kjekt å vite at en har mann og en herlig svigerfamilie man kan feire med :)

Så i går sto jeg på kjøkkenet og mekket cupcakes. Jeg måtte jo prøve cupcake-fatet som jeg fikk til jul, og ikke minst teste ut om jeg husket Manuelas pyntetips fra jeg var på kurs i sommer. I tillegg var det  snickersiskake og andre godsaker på menyen. 

Jeg fikk mye lekkert fra ønskelista. Jeg er jammen heldig!! :)
 Green gate har så mye fint i den nye kolleksjonen. Ta en titt her.
I tillegg fikk jeg gavekort hos frisøren min. Yes! Apropo frisør; er det noen der ute som vet om en god frisør i Stavanger som er gode til brudeoppsetning?!?

Nå skal jeg spise en nydelig middag sammen med mannen♥ Håper du som titter innom får en toppers dag!:)

9 kommentarer:

  1. Hurra for deg Åshild :) Flotte cupcakes! Nyt dagen i lage drag! Bursdagklem :)

    SvarSlett
  2. Hurra for deg!
    Så lekre muffins - og sååå mye fint du har fått da :)
    Nyt resten av dagen! Klem

    SvarSlett
  3. Hipp hurra!
    Nydelige cupcakes...mmmmm :)
    Kos deg,
    klem

    SvarSlett
  4. GRATULERER! Så kos, lekre kaker og finfine presanger..

    Og så kos med bryllup da! Må bare spørre om du skal sy brudekjolen din selv?

    Ha en skjønn ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Graulerer så mye med dagen som var! Og tusen takk for koselig hilsen. Så mye fint du du lager.

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Gratulerer med vel overstått!!
    Likte godt det fine cupcake stativet ditt!! Må visst kjøpe meg et!

    Fin blogg du har, er første gangen jeg er på besøk:-) Legger meg som følger, jeg:-)

    Fin uke til deg!!
    Klem

    SvarSlett
  7. Vil på det aller sterkeste anbefale Emma S.Tjelta på Modern Design Kvadrat!! Veldig flink og koselig dame/jente! Brukte henne selv og er super fornøyd- kjenner henne i tillegg så jeg er vel kanskje litt inhabil...;)
    Fin og kjekk blogg du har, vært innom flere ganger. Kjekt å lese!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for tips om frisør!! :) Jeg skal vies på andre siden av byen, så det blir kanskje litt langt, men jeg ser at de har modern design i sentrum også. Kanskje veninna di vet om en bra frisør der?:)

      Slett
  8. Tusen takk for koselige bursdagshilsener!
    Martilie: Skulle ønske jeg kunne sydd min egen kjole, men jeg tørr ikke.. vet det er pes å sy i slike tynne stoffer - og de nervene/stresset tørr jeg ikke gamble på..hihi..
    Fru Samuelsen: velkommen som følger :)

    SvarSlett