tirsdag 17. januar 2012

Hekledilla

Jeg har fått hekledilla! Det er ikke lenge siden jeg måtte ringe hjem til min mor, som utrolig nok, klarte å forklare heklemaskene over telefon! Nå er det herlig å kjenne at jeg klarer meg på egenhånd. Jeg er ikke flink nok til å lage egne mønstre, men det gjør ingenting når det finnes så mye fint der ute. Disse tallerkenbrikkene har jeg funnet hos drops.
Jeg har som sagt hatt litt problemer med hvitbalansen på kameraet mitt. Jeg fikk en kjapp opplæring av broderen i jula, så det er blitt bedre, men langt i fra perfekt. Det er spesielt vanskelig når en tar bilde av noe som er hvitt på hvitt underlag. Så dere får heller se bort i fra de dårlige bildene.
En liten og en litt mindre - perfekt til å ha under en skål på bordet. Blondekanten rundt er hentet fra en annen oppskrift. Hekling er gøy, så det er bare å sette i gang. 

Nå skal jeg og mrA ut på en romantisk aften og feire at vi har vært kjærester i 1år. Gleder meg! :)
Om ikke lenge kommer det et innlegg med bryllupsinvitasjoner - så følg med :) 
Ønsker alle som titter innom en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Nyyydelig!!! Du er fantastisk flink :-) Trude

    SvarSlett
  2. Flinke deg! Tror du kan få til alt mulig flott innen håndarbeid jeg, kjempesøte var de :)

    SvarSlett
  3. Nydelige, små brikker du har hekla. Så yndige de er. :)

    SvarSlett
  4. Så flink du er!!
    Kos deg på romantisk aften, det hørtes koselig ut :O)

    SvarSlett
  5. Hei, og tusen takk for hyggelig besøk hos meg :) Og så mye flott å finne i bloggen din. Har lagt deg til i blogglista, jeg kommer tilbake på besøk :) Hekling er gøy! Etterhvert må du sjekke ut denne flinke dama sine oppskrifter: http://www.etsy.com/shop/monpetitviolon?view_type=gallery

    Klem

    SvarSlett
  6. Disse brikkene likte jeg godt. Så koselig med romantisk kveld da ♥

    SvarSlett