mandag 2. januar 2012

Godt nyttår!

Da er det på tide med et nytt innlegg. Det har blitt lite innlegg i jula, da jeg har ligget slakt mellom julebesøkene. Null energi og null overskudd. Og nå har jeg fått akutt øvre luftveisinfeksjon i tillegg. Bonusen (vel og merke en uønsket bonus..) med det hele er "forlengelse" av juleferien. Det har kommet mye nytt i heimen siden sist, men det får jeg heller vise når jeg orker å finne frem kamera. I mellomtiden får du kose deg med oppsummering av året som er gått. 
 Litt nytt på interiørfronten. Fine påskeegg, settehyllen min, et avlastningsbord fra ca 1890 og bjørkehjerter til pynt. 
Cupcakekurs med Manuela fra Passion4baking. 
Diverse strikke- og hekleprosjekter. Ferdige og uferdige (les:teppe av bestemorruter).
 Klesproduksjon til meg selv.
 Diverse vesker, nøkkelringer og slips.
 Nytt på soverommet (digger fortsatt det klesskapet, det var jo da jeg og Mr A ble sammen..hihi..), nytt kjøkkenbord og ferdige bilder av badet.
Klær til de søte små. Buksedressen er blitt populær, så når jeg får overskudd kommer den kanskje i epla-butikken.

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og koselige besøk i året som har gått. Og ikke minst, takk for all inspirasjon der ute i blogglandia. Håper dere vil fortsette å titte innom. Jeg skal gjøre mitt for at bloggen blir oppdatert med ny produksjon av det ene og det andre i året som kommer (så snart jeg er frisk..). Sender dere mange gode ønsker for 2012.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar