fredag 20. januar 2012

Bryllupsinvitasjoner ♥

Da er bryllupsinvitasjonene snart på vei i  posten. Vi bestemte oss tidlig for at vi ikke ønsket en invitasjon basert på klipp og lim. Både fordi det tar ekstremt lang tid, men også fordi vi (i hvert fall jeg) ikke får det til. Så jeg lagde en invitasjon i word.

Da jeg kom hjem på juleferie var jeg så heldig at jeg spurte broderen om han kunne hjelpe meg med et par ting. Siden redigering og layout er en del av jobben hans, ville han like greit gjøre hele invitasjonen på nytt. Det angret vi ikke på! Et enkelt word-dokument ble til polaroid-bilder, dymoskrift med valgfri farge og ikke minst en pen layout.

Brudeparet sender herved en stor takk til broderen!! :)
Så da er det bare å krysse fingrene for at de fleste av gjestene har muligheter til å komme.

I kveld kommer mor på jentetur til Bergen. Program: Bytur, garnshopping, stoff og stil, kafétur, god mat og kvalitetstid med mor. Jeg gleder meg!:)
Håper du som titter innom får en flott helg!

4 kommentarer:

  1. Kjempeskjønne er dere - rett og slett.
    Veldig koselig invitasjon :-) Kos deg med mor og ha en herlig helg, Åshild.
    Trude S.

    SvarSlett
  2. Fine invitasjoner til bryllupet deres! Husker jeg laget våre av lys lilla kartong med bred, hvit blonder på. Gøy å lage slikt. :)

    SvarSlett
  3. Så stilig invitasjon, skikkelig gjennomført og flott!
    Riktig god helg :) Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige kommentarer! Det setter jeg pris på:)

    SvarSlett