søndag 18. desember 2011

Mitt aller første juletre

I dag har jeg vært ute hele dagen for å synge på en nydelig julemusikal - Stjernen over Betlehem. Kjempegøy! Mr A. dro ut til svigers for å hjelpe til med ett eller annet, sa han (Han skulle selvfølgelig se den siste forestillingen). Ja, for da jeg kom hjem, ble jeg meget overrasket!! Joda, han hadde vært ute hos svigers, men det var for å hogge et lite juletre til meg. Han har nemlig fått med seg at julestemninga har latt vente på seg, og bestemte seg for å hjelpe til med saken.
 Siden jeg ikke var forberedt på juletre, måtte jeg finne frem den pynten jeg hadde. Gamle juletrelys som har ligget i skuffen i 8år. Og juletrekuler jeg kjøpte på søstrene grene tidligere i høst.
Hjemme hos farfar har vi to stk gamle fugle"kuler". En farfar fikk da han var liten, og en far fikk av oldemor da han var liten. Dette er nostalgi!! Disse har stått lenge på ønskelista. Jeg har noen nye, men ingenting er som den gamle varianten. Mr A. hadde derfor tatt med seg en slik fugl som han fikk fra svigermor.
Jeg sier bare en ting: For en mann! Så da skal jeg sitte å se på vårt første juletre resten av kvelden, ja, når jeg ikke ser på håndballfinalen. HEIA NORGE!! :)

3 kommentarer:

  1. Det var mannen sin det! :) Kjempefint juletre, må ha vært koselig å komme hjem til :)
    Her har også juletreet blitt pyntet i dag, stas!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Å, så herlig!! Kjempefint. Han virker veldig fin, han kommende mannen din:)

    SvarSlett
  3. Du har vunnet gi-borten min, hurra! Du får pakken i posten i romjulen :) :)

    SvarSlett