torsdag 1. desember 2011

I dag er det 1.desember ♪

I dag er det 1.desember .Og i dag har jeg gitt meg selv tillatelse til å komme i julestemning. Du skjønner, noen år har den kommet alt for tidlig og vært over lenge før jul. I år har jeg ikke kjent noen ting, så nå håper jeg den kommer ganske snart. Men det mangler ikke på aktiviteter for at stemninga skal komme. Hjemme har jeg pyntet til advent, lysene er tent og julemusikken strømmer ut av høytalerne. På jobb er det lystenning, adventslesning, juleverksted, julemusikk, pepperkakebaking osv.osv. Herlig! :) 

De siste dagene har jeg jobbet med julekalender til min kjære. Siden det er fare for at han stikker innom her i blant, kan jeg ikke røpe annet enn at det er aktiviteter, nyttige og unyttige ting. 
Jeg hadde egentlig tenkt å sy kalender selv, helt til jeg fant en fin kalender på Europris. Jeg har sjelden vært innom den butikken. Men da jeg var innom pga jobb, fant jeg overraskende nok flere kjekke ting :)
MrA. visste ingenting, så da jeg overrakte kalenderen i går, ble han meget overrasket og glad. Alt for deg, kjære! :)

Har du gledet noen med kalender i år?

3 kommentarer:

  1. Den var utrolig fin da! Man kan finne det utroligste på de minst ventede steder. Jeg har laga kalender til familien (Marie er jo for lita til å skjønne stort ennå ;)) Og i den gjemmer det seg godbiter og nyttige ting til både liten, stor og størst ;)

    SvarSlett
  2. Jeg fikk kalender av Hans Eskil! Hurra :) Sent i går kveld ble jeg forvist til stua mens han lukket døra til kjøkkenet, og etter en time med intens rasling, hang det en pakkekalender strukket over halve kjøkkenet. weeee!! :)

    SvarSlett